Inici del pràcticum de Treball Social

Avuí 13 de Setembre começo el meu període de pràctiques, i ho faig al JIS, sóc estudiant de Treball Social de la Universitat de Barcelona i aquest any ja és l’últim. Estic contenta de començar les pràctiques ja que això significa que cada cop està més a prop l’inici de la meva vida laboral com a treballadora social, i això em motiva.

Durant aquests mesos la tutora que m’acompanyarà en aquesta experiència serà la Laia Pajuelo.

Imagino que estic tant motivada per començar perquè m’agrada molt tot el que he estudiat, ja que és la carrera que volia fer, m’agrada treballar amb i per les persones i no hi ha millor forma de fer-ho que mitjançant el treball i l’educació social.

Així doncs,comença una setmana plena de noves situacions que amb el pas dels dies es convertiran en la meva rutina, i perquè no dir-ho estic nerviosa, però espero poder tornar a escriure quan hagi finalitzat el meu període de pràctiques per fer una bona valoració d’aquests mesos.

Gemma

Explore posts in the same categories: Notícies

Etiquetes:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Deixa un comentari