La Gemma diu fins aviat al JIS!

Avui dia 04 de febrer de 2011 puc dir que les meves pràctiques al JIS han acabat. Després de cinc mesos a Joves per la Igualtat i la Solidaritat marxo amb una motxilla plena d’experiències i nous coneixements que m’han servit per formar-me i créixer com a persona i professional.

En aquests cinc mesos he col·laborat en diferents projectes, activitats i tallers. Vivències que han fet créixer el meu esperit crític, la meva formació i les ganes de continuar coneixent el món del Treball Social Comunitari.

No dic adéu al JIS, dic fins aviat a una entitat emprenedora i constant, motivada per aconseguir un canvi social que, amb l’ajuda de tots i totes pot ser real i palpable.

Per finalitzar m’agradaria agrair a tot l’equip tècnic i especialment ala meva tutora, la Laia Pajuelo l’esforç i motivació que han posat en mi per tal de convertir aquesta experiència en quelcom inoblidable.

Gemma Gimeno Font

Arreveure! 🙂

Explore posts in the same categories: Activitats, Notícies

Etiquetes:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Deixa un comentari